Δευτέρα 20 Μαΐου 2013


Αγαπητοί Συνεργάτες,
Σας ενημερώνουμε οτι έχει παρουσιαστεί ένα προσωρινό πρόβλημα στην εμφάνιση των site της Oriflame στον Internet Explorer.
Το πρόβλημα εντοπίζεται στην εμφάνιση του Online Καταλόγου και της φόρμας Εγγραφής μόνο μέσω Internet Explorer.
Εργαζόμαστε για να αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατό και σας προτείνουμε τις παρακάτω λύσεις:
  • Επιλέξτε κάποιον άλλο browser, όπως Firefox ή Chrome.
      ή
  • Ανοίξτε έναν Internet Explorer και ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
  1. Πατήστε το F12 στο πληκτρολόγιό σας.
  2. Στο παράθυρο που θα σας ανοίξει, όπως φαίνεται στη φωτογραφία παρακάτω, πατήστε την επιλογή “Document Mode: IE9 standards” επάνω δεξιά.
  3. Επιλέξτε «Internet Explorer 9 standards (Page default)»
  4. Πατήστε ξανά το F12 για να κλείσει το παράθυρο και περιηγηθείτε στο site κανονικά.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Με Εκτίμηση,
Oriflame Ελλάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου